Masz w głowie pomysł na kreację i chcesz, żeby został on zrealizowany? Świetnie. To znaczy, że najwyższa pora, żeby odwiedzić Kreacja Studio w Bydgoszczy i pozwolić nam zrealizować te plany. Jednak z naszego doświadczenia wynika, że dużo klientów wcześniej nie korzystało z tego rodzaju usług. Takie osoby mogą się zastanawiać, jak przygotować się do tego rodzaju spotkania? W tym wpisie opiszemy Wam, jak wyglądają spotkania z klientami po to, żebyście mogli tego rodzaju informacje mieć pod ręką i zajrzeć do nich, kiedy będą Wam potrzebne.
Porozmawiajmy o Twojej wizji
Skontaktuj się z nami, żeby omówić rodzaj ubrania, jakie ma zostać uszyte. Możesz umówić się telefonicznie na termin spotkania, w trakcie którego poznamy wszystkie szczegóły. Warto do takiego spotkania się przygotować np. poprzez narysowanie tego, jak ma wyglądać ubranie. Porozmawiamy także o tym, z jakiej tkaniny ma zostać uszyta odzież. Na miejscu posiadamy próbniki, dzięki którym można od razu zobaczyć, jak prezentuje się dany materiał. Jeśli okaże się, że ubranie ma zostać uszyte z materiału, którym chwilowo nie dysponujemy, zostanie on zamówiony i jak najszybciej dostarczony do pracowni. W ramach naszych usług ustalamy z klientami także wszystkie detale takie jak np. wzór wszywanego guzika czy zamka. Następnie zapraszamy naszych klientów do przymierzalni, gdzie krawiec dokonuje pomiarów. Na miejscu informujemy także o tym, kiedy będzie możliwość odbioru zamówienia. Jest to też moment, w którym przyjmujemy zadatek w gotówce lub kartą płatniczą.
Odbiór zamówienia w pracowni krawieckiej
Wyczekana chwila w końcu nadeszła i ubranie jest gotowe do odbioru w naszej pracowni krawieckiej. Zawsze przy okazji odbioru rekomendowane jest przymierzenie ubrania po to, żeby upewnić się, czy wszystko leży idealnie. Jeżeli nie będą potrzebne żadne poprawki, na tym etapie uiszczana jest pozostała do zapłaty należność za zamówienie.
Wszystko dopięte na ostatni guzik
Jeśli uszyty garnitur czy sukienka spełniły Twoje oczekiwania, serdecznie prosimy o zostawienie opinii na ten temat w Internecie. Można to zrobić na naszym firmowym Facebooku oraz w Google. Dzięki takim informacjom zwrotnym otrzymanym od naszych klientów możemy się cały czas rozwijać jako firma. Ponadto, stanowią one najlepszą motywację dla naszego zespołu, bo choć działamy w branży od wielu lat, miłe słowa zawsze są dla nas źródłem radości. Z góry dziękujemy!
Brak komentarzy